Det är så typiskt mig

Aldrig förr har rubrikens ordspråk stämt så bra. Skulle byta jeansen jag köpte för en vecka sen. Hittar jag kvittot nu, 45 minuter innan de stänger? Nej, självklart inte. Men jag borde inte bli förvånad, för det är inte direkt första gången jag lyckas med något sånt här. Så nu sitter jag här, utan kvitto, och hoppas på att åtminstone lyckas få ett tillgodokvitto. Annars får jag väl behålla dem... Nej, det vill jag helst inte... Eller får prova dem en gång till för säkerhets skull!

Kviga heter ju kosseflickan. Louise från gamla SP1A på Södertorp kom på det idag på jobbet, haha...

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0