Gaaah, att det ska vara så svårt...

Har pimpat lite... Eller snarare nerpimpat, haha. Men egen blev den i alla fall, bloggen alltså! Men jag har ett problem som jag verkligen vill ha löst. Det är nämligen så att jag vill ha inläggsrubrikens bakgrund genomskinlig, för nu när den är vit så sabbar alla rubriker min fina bakgrund. Vill ju visa min konstnärliga sida nu när jag lagt ner hela min själ i arbetet!

Så om du vet hur man gör så lämna ett avtryck här i form av en kommentar, hihi...

Puss

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0