Hitta på en egen rubrik, tack!

Och så kom då äntligen bilderna!

                 

Färgade håret gjorde man när gästerna kom. Jag är alltid i tid!

Vi spelar "Med andra ord". Jag fick vara med Maxi första omgången - jag ville strypa henne så som en viss person gjorde med mig på dagis, haha...

Jennie dansar - jo hon gör faktiskt det, även om det ser ut som om hon klättrar på väggen. Pfft, Spiderwoman då!

Maxi spillde (som vanligt)... Eller var det jag som hällde vatten på henne?! Aja, petitesser är till för att glömmas, hihi...

Och (saknade) Korre skrev "nunor" i kommentaren.. Men vad är det undrar jag... Hmm, den tål att tänkas på.

Nu ska jag fika med päronen, mamma har bakat! Har förresten precis beställt biljetter till Jesus Christ Superstar. Visserligen inte förrän till hösten, men vi får väl se om det är något att hurra över!

Peace bro, HAHA kommer ni ihåg den? Sambo gör om man påminner henne!

Kommentarer
Flummandet kommer från: sven

haha tina lilla fröken du har sån härlig tidplanering=)=)

2008-04-07 @ 22:06:21
URL: http://shavy.blogg.se
Flummandet kommer från: Jossan

Heej! Haha, den tal att tankas pa. Guud vad snygg Madde var i haret! Nicigt. :)

2008-04-13 @ 08:51:17

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0