Klick

Från början vågar man inte säga något. Inte vad man tycker, inte vad man tänker... Sen händer något och till slut kommer man till insikt om vilken otjänst man gör sig själv genom att inte stå upp för sig själv. När man kommit så långt blir man arg för att man inte vågade säga något tidigare, arg för att man teg. Argheten övergår i att man säger det man har på hjärtat, ibland tycks det vara för mycket. Folk börjar uppfatta en som kaxig och aggresiv när man egentligen bara är ärlig och inte så himla rädd för sanningen.



Lyssnar på Johanna Bohman. Mycket mysiga låtar... Har nästan precis tvättat klart. Hittade Linus tröja som jag lyckades sno av honom i fredags. Han vågade inte be om att få tillbaka den ens, lite rädd för Lillpålsson eeey? Haha... Har tvättat den nu, 30 grader fick den bara tvättas i och jag vågade inget annat, så den fick plaska där i maskinen helt ensammen! Råkade även överkonsumera sköljmedlet, men ändå tränger Linusdoften igenom mitt "ICA Sommarfrisk".

Snart ska jag brottas med tanterna på Willys. Fjäskade med mamma, så nu har jag en shoppingpartner för dagen. Roliga saker som svinto, tomatpuré och jäst står på listan! Längtar efter att få raca med kundvagnen, jiihaaaa!

Har snackat med Korre idag. Planerar redan nästa resa, haha...

Over and out - chilinauwt!

Kommentarer
Flummandet kommer från: clemme

over and out turner nu har till och med ja bloggat och återigen nämndes du med i min blogg:P
men erkänn blogspot är bättre än blogg.se:D

2008-04-21 @ 23:14:32
URL: http://stekarbloggen.blogspot.com

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0