Lika barn leka sämst

Jo, jag är väl lättroad. Som en hund då va, "behöver aktiveras"... Pfft... Haha, det är bara att acceptera sanningen. Men usch vad jobbigt det var att stirra på den blinkande saken (tänkte skriva [mackapä:ren] men kom inte på stavningen)... Men men, det behöver ju inte jag oroa mig för! Kul att leka lite var det i alla fall.

Ikväll är det grillfest à la Elina som gäller. Engångsgrill är inköpt efter ett evigt springande på Domus, även grönsaker och kombinerad vegetarisk och glutenfri potatissallad! Stolt... Det var jag åtminstone tills jag pratade med mamma. Då kom jag på att jag hade glömt köpa själva spetten, men mamma fixar! Mot betalning dock. Hon vill ha tillbaka sin egen tröja, vad är det för stil? Den tillhör ju nästan min garderob nu så länge som jag har haft den, mihi... Nej nu måste jag fräscha upp mitt mindre fräscha yttre.

Ses ikvälle - pyromanskrälle!


Kommentarer
Flummandet kommer från: Johan

Jag vill med ha en så cool bling bling bligg som Dig =) Snyggt!

2008-05-01 @ 14:08:33
URL: http://bamses.blogg.se
Flummandet kommer från: clemme

till och med ja bloggar oftare nu är du verkligen efter turner=)

2008-05-05 @ 19:39:29
URL: http://stekarbloggen.blogspot.com

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0