Morgonstund har skit i mund

Vaknade för en timme sedan och såg att jag fått två sms under mina mer sömnfulla timmar av nattens gång. Tydligen är jag och Pastavagnen en oslagbar kombination. I couldn't agree more!

Igår var det som sagt lite grilligrillgrill i Knislinge. Närvarade gjorde jag, Maxi, Madde, Sven och Felicia. Sanna snodde min titel som grillmästare nr 1. Jag och Madde fick köra och handla. Maten blev klar i omgångar. Alla åt så snabbt när den väl kom, så när jag kämpade med mitt svampspett hade de andra redan blivit klara. Detta resulterade i att jag inte hann äta mig mätt, så jag fick kötta i mig tre portioner av efterrätten. Den var så god - Tinas smaklökar dräglade bara de såg vad skeden som närmade sig munnen hade för last.

                 

Gåsen ringde igår... Madde svarade andra gången, vilket ledde till en diskussion om hennes dialekt. Tydligen låter hon rikssvensk i telen, något som inte togs som en komplimang, haha... Ölar kom på tal. Ja man kan inte leva ett liv utan lite grammatiska misstag.

Får se om det blir the Balsböörgh idag. Lite trist väder...

Dammtusspuss

Kommentarer
Flummandet kommer från: sve

förutm att maten va halvt röksakadad o kom i 8 oika omgånger va de gott.. speciellt efterrätten=) i varje fall va de kul ni titta föri, sen när ni åkt högg felle o jag in på chipsen:D mohahahaha

2008-04-27 @ 09:21:47
URL: http://shavy.blogg.se

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0