OC

OC-marathon i flera timmar har pågått i den actionfyllda lägenheten. Catfigths med fjärrkontroller och petflaskor bröt ut när ingen ville byta skiva. Vad har slagits om och om och om igen... Av säkert 20 vadslagningar har jag vunnit två stycken, eller var det bara en?! Försökte glänsa inför en alltför tävlingsinriktad sambo genom att ställa frågor där jag var bombsäker på de rätta svaren. Den enda tabben var att när jag ställt frågan och hon svarat fel, så berättade ju jag det korrekta svaret. Det var bara det att även jag hade fel. Men om man chansar tillräckligt många gånger så måste man ju få rätt någon gång, rigth?!

Även morgondagen ska bli en strålande dag, precis som torsdagen, fredagen, gårdagen och dagen idag har varit!

Keep on shining like the sun shines brightly over the people who deserve the warmth of its glowing brightness!

Kommentarer
Flummandet kommer från: clemme

fruktansvärt val:P one tree hill är lätt bättre än OC på alla sätt och vis och de är bara att se på dem priserna OC var nominerande vann One tree hill skådisarna priset. Dessutom är inte one tree hill nedlagt utan pågår fortfarande lika poppis nu som då=)

2008-04-28 @ 15:27:35
URL: http://stekarbloggen.blogspot.com

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0