The ticket has arrived

Medresenärer, tiden är kommen! Biljetten till Bulgarien har anlänt. Så nu gäller det för er att betala in resten av resan, annars kan ni fira midsommar i kalla Sverige, hehe... Bara dryga två månader kvar nu, underbart. Jag längtar efter brännan och har redan börjat planera vad jag ska packa med mig!

Har precis käkat brända popcorn... Ingen höjdare! En höjdare var dock att jag fick tillbaka 6725 spänn, WOOHOO!

Berättade för två personer på jobbet idag att jag har svårt att äta inför folk. Jag vet inte varför jag känner så, har ingen direkt anledning. Varför har man det? Jag är ju inte precis ensam om det, det är ett som är säkert. Är det för att man ser ut som en hamster som samlar på sig mat i sina påsiga kinder? Eller är det för att man känner att man äter för mycket? Alla har säkert olika anledningar. En av mina är väl att mina händer skakar så mycket ibland att maten trillar av gaffeln på väg till munnen. Känner mig som en  gammal tant som sitter och slabbar med sitt kaffe för att hon skakar så pass mycket...

Men nog om det, finns värre saker, hehe... Måste påminna er om att det är Greys ikväll, missa inte det!

Nu tror jag att jag ska se om jag kan fixa det där med genomskinlighet. Eller så gör jag det i natt. Hmm, svårt val. Får nog suga på den en stund så att jag inte tar några förhastade beslut!

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0