Vi nämner inga namn idag, eller jo förresten...

Börjar med att nämna Maxis, för det var ju hon som blev av med tonåren igår. Lite kalasig fest blev det därför i Nymö. Det bjöds på smörgåstårta, en kombinerad veg och glutenfri satte jag tänderna i. Smarrigt värre... Sen var det kubbspel; de maskulina vs de feminina. I slutet bestod de maskulina av ett gäng töser och en påg, haha. Jag gav upp spelet när jag snott en öl (med glas!) av Erik, vunnit en gång och insett att vi var körda i finalen.

Träffade en dubbelgångare till en bulgar, well inte en bulgarisk bulgar, men en som jag träffade på i Bulgarien förra trippen dit.

Sen upptäckte vi att en av Maxis gamla kompisar bor granne med oss, så pass nära att vi kan stå och vinka och ha oss på balkongerna. Såå.. That'll be me om ni ser någon töffe på en balkong på Lasarettsboulevarden, haha.

Erik gjorde ett torrt sprut - vi tackar för att han inte hann få i sig någon vätska innan!

Lite religionsdiskussion med Maxis familj & co, en klassiker, haha... Min diskussionssnubbe tyckte jag blev aggresiv, men det var bara i stundens hetta! Klart muslimer ska få bygga moskéer. Det är ju en självklarhet. Vi har ju religionsfrihet, men vad hjälper det om vi inte låter alla utöva sin egen tro på likvärdigt sätt?! Jaja...

Snus smakar bara salt och inget annat har jag fått lära mig... Man lär sig något nytt varje dag heter det ju. Jag har faktiskt funderat på det nu i någon vecka och jag har kommit fram till den slutsats att ja, man gör faktiskt det. Även om det ibland bara är små struntsaker, så lär man sig något i alla fall. Ganska fascinerande; tänk så mycket information vi printar in i våra huvud. (Och tänk så mycket skit!)

Måste även påpeka att det inte är bra att däcka under ett träd i mitten av april, det är för kallt!

Nej nu får man väl ta tag i dagen... Se om sambo ska gå upp någon gång. Titta på bilder från igår ska jag också göra, kanske lägger upp några sen...

Ha en underbar ledig dag, vi ses på bowlingen - jag ska slå strike med ditt huvud! Mihi...

Kommentarer
Flummandet kommer från: clemme

haha tina däckade faan va nice:P
hörde att du är rätt kass på kub så de blir att ja utmanar dig på de så fort du vågar dig uppåt i landet eller om ja nu verkligen kommer neråt i landet.
lycka till på bowlingen de kan du behöva=)

2008-04-19 @ 23:04:06
URL: http://stekarbloggen.blogspot.com
Flummandet kommer från: Tina

nej gåsafan, det var inte jag som däckade=)

2008-04-20 @ 10:25:27
URL: http://turners.blogg.se
Flummandet kommer från: sven

haha clemme är helt ute o cyklar me deckningarna nu=) dock nämns fortfarande inga namn om vem som egentligen deckade=)) förresten så va tina ljuspunkten i vårt lag!! så de spå.. tack för vi fick ha tina i laget=)

2008-04-21 @ 16:27:23
URL: http://shavy.blogg.se

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0