Vilken miss

Idag när jag jobbade kom jag på att jag har totalt missat en sak som är ett måste på min
Att-göra-innan-jag-dör-lista.

Att besöka alla världsdelarna är ju något man bara måste göra, på ett eller annat sätt. Spelar ingen roll vad man gör där (okej, att mellanlanda där räknas inte), kanske är man på solsemester, kanske pluggar man, kanske jobbar man, kanske luffar man - vem vet!

Har suttit ute i solen idag och haft det svettigt, fast vågade bara sitta där en och en halv timme på grund av att jag lätt får solutslag i början...

Nu vaknade Madde och det betyder MAT!

Bis später...

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0