Aggro-Tina

Nej, jag är inte nykter, men bara för mammas skull så ska jag försöka få ihop ord till grammatiskt korrekta meningar! Jag har åkt virvelvinden ytterligare två gånger. En gång med Korre, oj vad dåligt hon mår just nu, och en med David! Nu har jag Capri-Sonne över hela benen, klibbigt värre...
Så vad blev det för mat undrar ni väl nu? Burger King! Varken vegetarianer eller veganer bör köpa skinnjackor.
Jag är törstig. Nästa gång jag befinner mig i samma natt som Mr Resorb ska jag nog prova det!
Kan man blanda det med bubbelvatten? Lär bli mycket godare, don't ya think? Hihi...

Som vi alla vet så är Tina inte en person som kan hålla reda på saker i onyktert tillstånd. Den förmågan försvinner under alkoholens inverkan... Så just nu står mina vita skor på hållplatsen Tollarp E22. Förvånad nån? Nej, tänkte väl inte det heller. Haha... Det är bara att acceptera - jag kan inte ens bevara klädesplagg på kroppen, hahaha.

Nu måste jag ha mer att dricka... Pringels är framtagna!

Spritpussar till er!

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0