Byteshandel á la medeltiden

Idag gjorde jag världens sämsta byte, men det insåg jag inte förrän jag kom hem och kunde titta på mitt schema. Jag snackar om jobbet såklart... En sommarvikarie ville byta helg med mig i augusti, så nu ska jag jobba för henne den 9:e och 10:e och så tar hon min helg innan! Låter bra va? Mm, vänta bara... Kruxet är att jag bara får 4 dagars ledighet när hon jobbar min helg medans jag sen kommer få jobba 10 dagar i rad. TIO HELA DAGAR! Jag var ju helt utmattad sist jag bytte helg och då jobbade jag bara 7 dagar.

Just nu håller jag på med min "middag": äggamackor... Blev inte mer avancerat än så då jag sov från det att jag kom hem från jobbet ända tills för en halvtimme sedan.

Tur man är ledig i helgen, känner på mig att den kommer bli lugn! Haha, je rajt.

Äggen kallar, pussika!


Kommentarer
Flummandet kommer från: Anonym

vad har detta med medeltiden att göra!..AARGH!

2008-07-04 @ 17:20:50

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0