Elina & Madde

Två små töser har fyllt 20 år och det firades med en stor fest i lördags. Det bjöds på smörgåstårta och glass. Välkomstdrinken fylldes på antalet gånger och presenter fick dem. Planen om att vi skulle sitta utonhus förstördes ganska snabbt på grund av vädret. 

Så i stugan blev vi placerade. Bordsplacering rådde. Mitt lag kom tvåa i tävlingen om att skriva bästa talet till grisarna. Etta kom Filippas välförtjänta lag! Hela tävlingen, tipsrundan inkluderad, vann naturligtvis (!) mitt lag, hihi... Ölar var vinsten, vet inte var den tog vägen, haha!

En trevlig kväll var det jalla fall. Hann självklart med ett dopp i sjön också, vilket ledde till att jag förlorade mina nyinköpta leggings. Men som vi alla vet vid det här laget - jag kan bara inte komma hem efter en fest utan att sakna något!

Den dagen, den lyckan...

             


Kommentarer
Flummandet kommer från: sven

vilken grann fjong johan har på pojk-bilden=)

2008-07-21 @ 15:46:04

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0