K-dagarna

Man får ju passa på de helgerna är ledig... Och eftersom Kristianstaddagarna började i fredags så blev det ju så att man gick ut. Förfesten (den stora) hölls i Västra Vram i fredags tillsammans med Maxi, Jennie, Måns och Johan. Mycket trevligt. Några shottar. "Måns snodde spriten"... Haha...
Senare på kvällen blev det langos i stan, Smens Baglomma spelade och jag stod inom hörselräckvidd för att höra dem, men måste ha stängt öronen för jag hörde inte ett smack! En besvikelse faktiskt...
Sen hittade jag mobilen min under en träbänk och blev jämförd med mitt pass-jag!

Lördagskvällen tog sin start ute i Österslöv hemma hos numera 20-åriga Elina. Uppdelningen var en självklarhet - "Gang Elina" vs "Members of Emma", haha... Men det var ändå trevligt! I stan blev det återigen langos och även Virvelvinden där någon tappade alla sina kort (Visa, körkort mm...) och en annan blev rejält tilltryckt av den som satt i mitten (kan ha varit jag). Undrar om det var så far fick sin knuda på revbenen, hihi! 
Träffade även chefen ute, något som var ganska underhållande måste jag säga. Hon ska nog få höra ett och annat om jag inte får min semester i september beviljad!

Nu ska jag vila lite till. Korre betalade tillbaka med samma medicin tidigare idag för att jag ringde och väckte henne igår - klockan 12.07 vaknar jag av ett sms från ja, ingen mindre än Korre! 

Så sov gott alla ni trötta! 


Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0