Malmö stad

Imorgon blir det till att åka ner till sydligare breddgrader - Malmö. Ska gå en runda i stan och sedan förhoppningsvis hinna med en fika med Konsum Ida, hihi... Kanske till och med kan hitta lite kläder nu när man ska gå själv, det ni!

Har varit väldigt rastlös ikväll, därav min lilla musiksprudlande nalle på bloggen! Och det är även därför beslutet om Malmötrippen togs.

Nej, om man skulle ta och prega i sig en macka... Känner mig sugen på något, men tvivlar på att vi har något onyttigare än så hemma.

Förresten jag kom på att jag glömde köpa den mest genomtänkta presenten till Madde ju... Suck... Hon skulle ju fått en haklapp - en sån som babies har, gjorda av hårdplast med en kant längst ner som fångar upp allt som spills. Finns det egentligen något mer klockrent att ge henne? Sorry Madde, du får den när du fyller tjugoett!

En kiwi blir det nog förresten. Puss och godnatt på alla er som ska sova!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Maxi

tacka mig för min IDÈ till att åka till malmö och hälsa på hehehehehehehe

2008-07-23 @ 18:55:50
Flummandet kommer från: Anonym

JAG SÅG JU FRAM EMOT EN SÅDAN. SHIIT, BARA FÖR DET SKA JAG SE TILL ATT HA DINA TRÖJOR PÅ MIG NÄR JAG ÄTER I SOFFAN....

2008-07-23 @ 19:16:48

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0