Bulgarien

Imorgon bär det av mot Bulgi - ännu en gång! det ska bli riktigt skönt att komma ifrån allt här hemma, även om det bara är för en vecka. Alla kläder, skor, bikinis, solkrämer och så vidare ligger och flyter som en sjö ute i hallen. Ska fortsätta senare ikväll slash inatt... Men jag måste berömma mig själv för hur långt jag ha kommit redan. Förvånad över att jag ens började packa redan dagen innan!

Klanthuet hoppas hinna få sitt pass innan vi åker. Kan vara bra att ha... Hihi...

Åh vad man kan längta mycket. När jag gick på lågstadiet skulle vi skriva vad vi gillade att göra. Jag skrev att jag gillade att längta och att det var det bästa man kunde göra; den känslan man får när man går och väntar på något man så gärna vill göra. Ja, jag var rätt djup redan på den tiden, haha...

Så nu kommer jag inte skriva mer på en vecka, för jag är som sagt i BULGARIEN, woohooo!

Rapport och bilder kommer sen när jag är hemma igen. Ha det underbart hemma i Sverige och Glad Midsommar på er!

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0