Erik 20 år

Precis hemkommen från Eriks mycket trevliga 20-årsfest. Det blev en väldigt alkoholfri kväll för min del, bortsett från välkomstdrinken, men det gjorde inget. Jag hade minst lika trevligt ändå! Jag hade ingen kamera med mig, men det finns ett kort på Eriks kamera man bara måste ha. Erik i hög person visar upp sin sjukt viga sida. Det enda man ser är en liten gump, ett huvud och två fötter i nacken, hihi...

Hela släkten var go´, och jag som Veggie-Nisse strulade såklart till allt med specialmat och så vidare... Men maten var mumsig, bullarna likaså. Särskilt underdelen, hehe...

Fotbollsfanstaster var de förresten, man skulle nästan kunna tro att han hade skrivit "gulblå klädsel" på inbjudningskortet!

Tog en sväng till lekplatsen, genomförde det jag hade lovat. Mådde dock inte så bra efteråt... Skruf...

Godnatt vänner små, nu ska jag se om sambons syster snart vinglar in i lägenheten, tihi...


Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0