Ice cream

Äntligen har jag fått min glass. Två kulor, en strut! Nam nam, haha... Har letat i hela stan efter en bikini, eller snarare två stycken, men hittade nada. Får helt enkelt satsa stenhårt på jakten i Malmö. Sen kom jag hem till lägenheten och möttes av en Madde som önskar att hennes far låtit henne lukta på bajs som nyfödd...

"Unga mödrar" underhåller (läs stör) mig på TV just nu. Nej vänta, det är slut, "Vänner" istället! Mycket bättre...

Skjutsen till och från Sturup är fixad, jag och Maxi har växlat pengar och vi har satt upp tvättid. Har till och med köpt tuggummi så att jag inte ska få lock för öronen när vi flyger, hihi... Svårt att missa småsaker när man har en packlista som min.

Nej... För trött för att sitta här... Får, eeh, jag vet inte vad jag ska göra. Ligga här och titta på TV antagligen.

Sommarpuss

Kommentarer
Flummandet kommer från: anonym

är två kulor o en strut synonymt med en kuk eller vaddå??:S

2008-06-11 @ 20:09:06

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0