Rosen från Domus

Hon ser så död ut, men jag skållade henne med varmt vatten i hopp om att hon ska repa sig. Hon har överlevt tågresan till och från Malmö, plus en heldag med shopping i stora staden. Inte kan hon lämna mig nu...

Trippen till sydligare breddgrader skedde i hopp om att jag skulle hitta ett par skor, minst två bikini, shorts, nya jubbeskor och kläder. Resultat: En bikini, ett par shorts och jubbeskor... Men men, det är en dag på fredag också! Då är det dags för en panikrunda i stan och då måste jag hitta en bikiniöverdel och kläder!

Just nu har jag utsikt över Hengans koncentrerade ansiktsuttryck. Tungan är ute för att fokuseringen på äppelhackningen ska bli total! Hehe...

Skoskav har jag fått idag. Compeed köptes och Malmö har för övrigt ett satans mysigt apotek. Lejonet snackar vi om nu. När vi betalade alla våra förpackningar med skoskavslindringsförsök, så sa hon snällt att det fanns en soffa vid entrén om vi ville sätta oss i lugn och ro och plåstra om de små! Hihi...

Nu ska jag gå... En kväll med Greys och äppelpaj väntar, sug på den ni!

Muffetuffe!


Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0