Sista minuten

För det ska bli så underbart. Jag är helt toppad nu när jag sitter här och sista minuten-bloggar med en tandborste i käften. Woohoo vad kuuuul det ska bli. Ska alldeles strax packa ner det sista. Har precis varit i stan, några sista minuten-inköp gjordes.

Bara för att jag gillar att vara ute i sista minuten! Haha...

26 grader och sol står det på min data nu. Hoppas att det stämmer överens med den bulgariska verkligheten. Då är jag nöjd.

Nej nu måste jag fixa resten, så att jag inte skrämmer folk - ja gissa med vad - med mitt SISTA MINUTEN-kutande!

Auf Wiedersehen!


Kommentarer
Flummandet kommer från: Jennie

Uppdatera :(?

2008-07-01 @ 20:51:36

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0