Don't fall asleep to soon

Alla hjärtans dag gick i år ut på att träffa alla hjärtan innan jag åker iväg. De var hjärtligt välkomna hem till mig och jag bjöd på vegetarisk smörgåstårta dekorerad med hjärtliga motiv.

Maten blev omtyckt, de vågade åtminstone inte säga något annat. Groggarna gick åt som vanligt och klockan tre hade alla gäster försvunnit. Det betyder dock inte att festen slutade då. Jag fortsatte att festa tillsammans med groggen, musiken och den överblivna smörgåstårtan i ytterligare en timme. Imorse när jag vaknade hittade jag blåmärke på blåmärke. Min arm är krossad tack vare Hengan. Mitt smalben har en stor bula i kombination med ett blåmärke, troligtvis har jag gått in i något. Min ena kota i ryggraden måste ha landat med en rejäl duns i marken, för den ömmar bara jag sitter i en mjuk soffa. Min handled har ett blåmärke och jag gissar på att det kommit till när jag intog skyddsposition mot alla slag. Min armbåge har både brännande glidmärken och blåmärken, så jag får väl anta att jag låg och gned mig mot golvet ett tag. Under nyckelbenet (är det det som kallas för bröstkorgen?) har jag också ont, det måste vara efter ett slag alternativt ett hårt tryck och mina knän ser ut som ett vilt barns. Jag är alltså ganska mörbultad efter gårdagen, men oj så skoj det var att träffa alla!

Jag bjuder endast på tre bilder, resten ser rejält groteska ut. Halva styrkan lyckades dessutom missa kamerans blixtar...


Kommentarer
Flummandet kommer från: Johan

låter som att det enda du inte har från kvällen är ett sugmärke =P

2009-02-15 @ 22:17:39
URL: http://bamses.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0