Greyhound tonight

Okej, jag tror inte ni forstar hur hungrig jag ar. Konstant de senaste tva dagarna. Korre ater sa lite sa jag kanner mig som en hast i jamforelse. Jag ska ladda upp med Pringles och andra onyttigheter infor nattens fard med Greyhound.

Idag sag jag de tva forsta spindlarna har nere. De ser ut som latsasspindlar i plast, men tro mig, jag leker INTE med dessa.

Vi checkade ut fran vart hostel imorse och vantade pa solen i botaniska tradgarden. Nar den bestamde sig for att sticka fram mellan molnen lunkade vi mot Hyde Park dar vi solade och roade oss med att titta pa byggarbetare och spela Yatzy. Jag vann, sa humoret ar pa topp idag som ni sakert forstar. Nar vi lag dar och solade kom det en acklig alkis som vagrade ge sig av. Han pratade och pratade, trots att vi inte gav honom nagon respons. Efter att han pillat pa min tattoo och sedan lagt sig bredvid mig (uuuurk), sa tog vi vart pick och pack och det i ett raskt tempo.

Sa inatt bar det av mot Coffs Harbour om jag inte namnde det... Vad man kan gora dar vet vi inte riktigt, men det ska tydligen vara ett mysigt stalle med manga backpackers. Later tillrackligt bra, hihi...

Bilder kommer aven har pa min blogg, dock vid ett senare tillfalle. Hav talamod med miger!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Johan

Haha, det verkar som att alkisar dras till dig, undras tro varför ;o)

2009-02-27 @ 09:25:59
URL: http://bamses.blogg.se/
Flummandet kommer från: malte

Alkisar dras väl till alkisar? Är inte det ganska logiskt? ;P

Bah, jag har ett liv vid sidan om bloggen/jobbet och därför har jag inte uppdaterat. Alla på knutpunkten hälsar förresten! Vi har övergått från att försöka övertala Anne att göra oss sällskap (inte för att vi någonsin försökte) till att planera en "attack" mot Moa. ^^

Ha det skönt bland the backpackers!

2009-02-27 @ 16:11:23
URL: http://yuna.bloggsida.se
Flummandet kommer från: malte

Ah, och Johannas nya smeknamn är Bambi. Bara så att du håller dig uppdaterad.

2009-02-27 @ 16:12:21
URL: http://yuna.bloggsida.se

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0