Calm down

Det finns nätter då man vill vara vaken. Det finns nätter då man vill sova. Det finns nätter då man vill prata med någon. Det finns nätter då man vill halshugga den som försöker konversera med en. Det finns nätter som denna... Ibland leder det ena till det andra eller så leder något till både det ena och det andra. Men i det här fallet leder det andra till det fjärde som i sin tur leder till det ena och det tredje.

Kombinationer kan vara kluriga ibland.

I tisdags blev det middag och bio med Erik. Vi kollade på Benjamin, han som yngrades. Har ni tänkt på en sak?! Eftersom ingen yngras så finns inte det ordet (tror jag). Men andra ord som för många är lika osannolika, till exempel magi, gud och osynlighet, står med i SAOL. Visserligen har jag förståelse för att magi och gud finns med, det finns ju trots allt folk som tror på dessa två fenomen. Osynlighet däremot, det finns bara inte. Ingenting är osynligt. Eller räknas luften som osynlig? Okej, jag ger mig. Jag har överbevisat mig själv. Fan också... Aja, jag struntar i att sudda och låter istället er njuta av hur korkad jag är, hihi!

Tinan är nerföös över resan.


Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0