2009 är året med stort Å

Ut med det gamla, in med det nya.

Nyårsafton var sömning, blev väckt flertalet gånger under natten, men vad gör det? Man är väl till för att vara vaken, hihi... Idag har jag jobbat igen och nu längtar jag riktigt mycket efter helgen. Långledig! Jobbar bara tisdag, torsdag och fredag nästa vecka, det är den ultimata arbetsveckan.

Kära läsare, jag vann! JAG VANN! I sista halvlek stod det 164-81 till mig. Ni anar inte hur många brunnslock ni går förbi varje dag. Jag vet... Nu återstår vinsten. Jag bearbetar min motspelare. Oj oj oj, vilka spiror han ska få. Att raka är bättre! (Du klarar inte smärtan.)

Woo, jag vann. Jag vann, jag vann, jag vann!


2008 bestod av:

- Kopiöst många 20-årsfester
- En minnesvärd resa med Jacke, Madde, Maxi och Johan
- Mysiga småtripper till Stenshuvud, Åhus och Tosselilla
- Vilt festande hos Erik
- Boende med Madde
- Nya bekantskaper
- Wallander i kylan

Alla år är bra om man inte tänker på de dåliga dagarna... [Blinksmiley]

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0