Clewi

Jag har jobbat och jag har gjort det kvickt. Jag har nyss klämt i mig två portioner C-vitamin och ska snart bädda ner mig och ta en cirka två timmar lång powernap. Okej, det var Tina Tidsoptimist som talade där. Jag kommer självklart inte hinna sussa mer än en till en och en halv timme. Mina cider väntar på mig och ikväll ska jag fan i mig ha en grogg till maten, oavsett vad mamma tycker om den saken.

Ikväll ska det festas. Vårt partycrew har visserligen minskat under den senaste tiden, men desto mer dricka till oss som dröjt kvar här nere i Skånet!

Tina Pessimist är som bortblåst. Jag har till och med lyckats gräva fram en positiv sak med att gå ut ikväll, bra va?!

Ha en underbar fredagskväll allesammans, pussipuss!

Kommentarer
Flummandet kommer från: maxi

hehe resten av gänget har lämnat boet... ;) fast saknar festandet en hel del faktiskt... :S



Så festa för mig med :P pusss

2009-01-23 @ 17:39:03
Flummandet kommer från: Johan

Sorry att vi aldrig gick ut, antar att du är riktigt besviken över det ;o)

2009-01-24 @ 13:37:46
URL: http://bamses.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0