My flying roadtrip

Nu sitter jag här med en klump av nervositet i magen. Jag blir så mesig (extra mesig) när jag ska behöva klara saker helt ensam utan backup. Buss, biljett, tåg, incheckning frågetecken, flyg... Men sen ser jag ju det positiva i det; jag ska få träffa Maxi, se hur hon bor och se Norge (även om det ser ut som vilken håla som helst, enligt Michelle).

Idag har Knut fått kläder, Knut på jobbet. Det bryr inte ni er om... Fast jag ska vara irriterande nog och berätta det i alla fall. Ett par röda glasögon var det första jag valde ut, så han kan se lite bättre ut om ni förstår vad jag menar. Ha... Ha... Efter det hittade jag peruker, solhatt, kimono, prästutstyrsel, skinnjacka och ännu fler peruker. Han ska bli så sexii.
(Ibland glömmer jag bort att Knut existerar i verkligheten...)

Jag blev precis rådissad av Erik. Men vet du vad? En vacker dag kommer en rädisa farande i luften och träffar dig på snudan, hihi. (Rådissa - rädisa)

Nu ska jag budgetpacka. Maxis saker kommer ta upp halva väskan, för nej, jag ska inte släpa på en stor liksäck! Packa var det ja.

Godnatt fnuffe, tss...

Kommentarer
Flummandet kommer från: malte

Det är lite scary att Knut faktiskt finns. Jag ser honom mer som en vardagshjälte, eller en seriefigur i "Intrigerna på Lokalservice".

2009-01-30 @ 14:58:14
URL: http://yuna.bloggsida.se
Flummandet kommer från: Anonym

Jag har aldrig fått höra om Knudan innan ;o)

Visste du att månen hänger snett på denna sidan jordklotet?? (parantes) ;o)

Hälsa Maxi!

2009-01-30 @ 15:23:09
Flummandet kommer från: JOhan

Bara så du vet, idag har vi oxå haft kontakt ;o)

Shit vilket land Barbie! Härligt om vi säger så, lätt att ni kommer få det så sjukt härligt på Er resa!

Nu ska vi boka en "snorkel-safari" :o)

Hihi

Hälsa Maxi och R från mig, ha det fint ;o)

2009-01-31 @ 12:50:56
Flummandet kommer från: Erik

vadå rådiss??? HALLÅ jag skulle jobba!! men det är ju klart att vi kunde ju skrivit typ 3 sms var... men det kommer nog bli bra en annan kväll!!

2009-01-31 @ 13:41:24
URL: http://erikn.blogg.se/

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0