No exit

Hihi, det blev nog en cider för mycket igår, men när blir det inte det? Lika bra att hälla ut den tänkte jag! (Förlåt...)

Utgången slapp jag, den rann ut i sanden.

Bilder beskriver en fest bättre än ord...


När jag kom var både Erik och Johan i full gång, med betoning på full.


Haha, David skulle också festa till det.


Ryggproblem är morgondagens problem. Hihi, kul var det!


Erik visar Linus hur det ska gå till på dansgolvet. "Det är nog lättare utan byxor" säger någon...


Vadå, nej nej... Alkoholfritt, helt klart!


Kommentarer
Flummandet kommer från: Johan

Hmm... Jordgubbscider luktar jordgubbe, bara så du vet tina ;o)

2009-01-24 @ 22:31:32
URL: http://bamses.blogg.se/
Flummandet kommer från: linda

hehe såg ut som en riktig höjdarkväll^^

2009-01-25 @ 13:33:35
Flummandet kommer från: Anonym

HAHAHAHAHA....sörens vad kul vi hade!! O bilder är ju så kul att titta på:) specielt när man "glömmer" lite av kvällen...

2009-01-25 @ 18:10:12
Flummandet kommer från: Erik

det var jag som skrev uppe men det syntes ju inte men det kommer vell här!!

2009-01-25 @ 18:18:20
URL: http://erikn.blogg.se/
Flummandet kommer från: Fido

Bli det då!

2009-01-25 @ 21:55:39
URL: http://veganmage.se

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0