Spöktimmen

Just i skrivande stund slog klockan 00.00... Jag sitter här med min chokladmjölk och funderar på vilken film jag och mörkret ska se. Lightoboyen gick helt bort, har man grädde i behöver man inte snåla med resten av kalorierna heller. Mackan är nyss uppäten. Mat mitt i natten tänker du nu. Jo, men så blir det när familjerådet inte går som jag vill. Vi åt middag redan halv 4 idag och det förstår ju vem som helst att man inte kan hålla sig mätt ända tills gryningstid då. 

Slurp...

På fredag är det dags för cider. Jag längtar. Efter helgen i sin helhet alltså, inte bara efter mina cider. Innan dess ska jag kräva besked angående min ledighet. Min förhoppning är ju att komma upp till Madde en sväng nästa vecka, så vi hoppas att hon har lite tid över och att jag får ledigt. Sen är det Maxi på helgen. Hoppas de har snö där uppe, riktigt mycket. I så fall ska jag slänga mig i en snödriva, men inte den med gul snö i. Det var så längesedan mitt skånska öga skådade något så barnsligt roligt som snö i stora lass. Det norrländska ögat ser snö hela tiden. Jag ser vitt med det. Att se vitt betyder kanske något helt annat som jag inte har koll på, får nog googla det. 

Slurp... 

Kommentarer
Flummandet kommer från: Anonym

Hehe ska bli så kul att få dig upp hit... vi har snö nu och ja får väl se om det ligger kvar till nästa vecka... puss

2009-01-20 @ 17:48:24

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0