Taste it

För jag hade Knut i fickan. För jag hade Knut i fickan. För jag hade Knut i fiiiiickaaaan. Fy fan vad jag är bra!

Om mindre än en timme ska jag köra till Korre. Det blir tacos och eventuellt ska vi umgås lite också. Man kan inte bara äta och sen dra hemåt, hihi... På vägen ska jag plocka upp två liftare om jag kommer ihåg dem, muhaha... Återigen, en timme kvar och jag ska duscha, plocka det högra ögonbrynet (som jag inte hann i morse), föna håret, borsta tänderna, sminka mig, packa allt jag ska ha med och dessutom ta på mig kläder. Höll nästan på att glömma det sista.

Så om ni ursäktar mig - jag har bråttom!


Kommentarer
Flummandet kommer från: malte

din lilla skit... jag ska ta ner knut i dag och ha honom i fickan tills på onsdag!

2009-01-10 @ 05:23:38
URL: http://yuna.bloggsida.se

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0