Vet din mamma att du super?

Korrekt, jag har hittat min gamla musik på mammas data, så nu sitter jag här och lyssnar på Dia Psalma och annat ålderdomligt. Igår tog jag återigen bilen till Tollarp. Jag hämtade upp energiknippet och körde vidare till Johan. Det var en all-fokus-på-Johan-kväll eftersom han i skrivande stund sitter på ett plan till Thailand. Precis som förra gången blev det två skräckfilmer och lite Plump. Kvällen slutade med en hemlig (okej, inte jättehemlig kanske) lapp i Johans väska. Detta efter trängseln i soffan. Mellan Johan och Erik blir man liten. Aah, Tina trivdes... HAHA!

Idag har jag köpt självaste Saken. 3000 spänn rakt åt helvete, men fan vad jag gillar den. Ipoden är blek i jämförelse.

Dagens goda: Duschade Freds, han blänker! (Vet i och för sig inte om han tyckte att det var en så jäkla god gärning...)

Dagens dåliga: Jag kanske dumpade Elina och gymet för bekvämlighet och en film...

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0