Which shot is tastier?

Tequila eller Twinrix?

Tyvärr var det ingen förmiddagsshot jag fick idag, utan en vaccinationsspruta rakt in i muskeln i överarmen. Nervositeten kröp sig på för några dagar sedan och har hållit i sig sen dess. Magont var ett symptom jag fick i bilen på väg till Östra Läkargruppen imorse och när jag väl satt i stolen, ja pi fasen vad stel jag blev. Det stack till och jag kände mig som en rädd liten unge som har mamma med sig. När själva injektionen var över återstod det värsta - resten av dagen. Jag rör inte armen mer än nödvändigt, försöker slappna av och tänka på allt utom att jag har främmande saker i min muskel. Kan ni tänka er? Hon körde in sprutan i MUSKELN! Oj oj, nu gör det lite ont...

Jag fick inte ens ett klistermärke. Åh nej, jag fick betala för skiten istället. Det visste jag ju om, men jag hade inte räknat med att vara så hispig inför ett litet stick. Antar att det blir så när folk försöker skrämma upp en och dessutom lyckas. Åter till mit klistermärke, det jag inte fick. När man är så duktig som jag var idag, då ska man köpa något till sig själv. Mitt inköp blir Saken. Saken är en... hmm vilket ord är det affärerna använder... mediaspelare? En Cowon S9 blir det så fort Dustin Home får in den på lager, såvida ingen av er har grymt dåliga erfarenheter av min nya, materiella kärlek.

Skäms på mig, men jag gillar Broken Strings...

Kommentarer
Flummandet kommer från: Johan

Jag hatar med folk som försöker skrämma upp en inför sådana grejor, fyyyjj på dom ;o)

2009-01-15 @ 18:44:58
URL: http://bamses.blogg.se/
Flummandet kommer från: maxi

Det gör skit ont att få sprutan i den lilla musklen som sitter i armen!! JAG VET!! har fått antal sprutor i armarna... :S



2009-01-17 @ 18:46:47

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0