I'm a soldier and I'm going home

Japp, jag ska flytta hem. Känns mycket bra måste jag säga, på alla sätt och vis! Hinner jag spara lite extra pengar också, som jag hoppas kunna sätta sprätt på till våren, hihi...

Precis hemkommen är man från Åhus. Måste säga att jag håller med far lite, vilket jäkla snobbställe. Skulle aldrig bosätta mig där. Men glassen kan jag ju såklart trycka i mig, det är det inget som hindrar mig från. Vi - jag, Johan och Erik - satt sen och diskuterade min teori om hur man skulle kunna göra en Highschoolfilm av läkarna på CSK... När de går där i korridoren för att ronda kan de jämföras med de coola baseballspelarna i filmerna; först kommer ledaren för gänget, efter honom ett släp av hans hängivna anhängare. Och så har ju läkarna maktingivande, vita rockar på sig. Det enda som fattas är att de drar sig lite sexigt i håret och låtsas att de har backslick. Föreställ dig nu detta i slow motion, ända tills du ser mig råka fälla ledaren med moppen. Då stupar han snabbt, hehe...

Nej, nu ska jag ta mig en macka eller två och Chailatte.

MUMS!

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0