Klant

På väg till bussen som skulle ta mig från Ö-slöv till stan inser jag att mitt Visakort och körkort inte ligger på sin vanliga plats i väskan. En väskrannsakan påbörjades, men till kriminalarens stora besvikelse fann man inte det man letade efter. Så in till stan, kollade om min cykel var där, vilket den var! [GLÄDJE] Efter det bar det vidare mot CSK, för att söka igenom källaren efter de andra borttappade små satarna. Jag vände återigen ut och in på väskan, men ingen lycka där inte... Rotade lite i skåpet och slutligen fick jag ge mig på tvättsäcken där jag tidigare under dagen slängt mina jubbekläder. Där, längst ner bland kläderna, hittade jag en tröja i rätt storlek och visst låg mina kort där och väntade snällt och tålmodigt på matte!

Nu ska barnbarn ringa mormor.

Kramelikram

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0