Tråkmåns

Det är så man kan definiera mig ikväll. Bangade bion... Tror jag ska gå och lägga mig. Lyssna på lite musik, för att sen sova tills jag ska upp och jobba. Det blir många sömntimmar i jämförelse med en vanlig natt.

Ikväll gjordes pannkakor hos Persson-Pålsson. Madde kan inte vända dem, Hengan stekte dem tillräckligt lite för att man ska få kalla dem råa, så det blev jag som fick sköta allt till slut. Bör väl nämnas att vi bara har en stekspade och att vårt gluten inte fick komma på Maddes vattenpannkakor. Så det blev vända våra, diska stekspaden, vända Maddes, vända våra, diska stekspaden, vända Maddes... Och så vidare, haha... Hon tackade för hjälpen genom att kasta alla på golvet!

Nej, nannedags - INNAN KLOCKAN NIO!

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0