Ullared

Kan en rubrik bli mycket mer informativ än så? Anyway, jag och mor var där igår, lördag. Åkte tidigt... Så tidigt att inte ens tuppen hunnit gala. (För vi har en tupp här i stan - alarms are no longer necessary!)

Jag packade på min vagn som om den vore en levande packåsna. Till slut släpade jag mina trötta ben till provrummen, men när jag kom ut igen möttes jag av en horribel upptäckt - min vagn var BORTA! Jag letade och letade och mor min gjorde likadant... Efter en timmes vagnkikande gav vi upp; mamma utmattad och jag arg som ett bi. Jag fick plocka om precis allt, men vad gör man inte?!

Kom hem med fler kläder från herravdelningen än damavdelningen, en ROSA filt, ett ROSA linne och en massa annat skit!

På kvällen blev det två filmer. Den andra var Magdalenasystrarna. Såg ni den? Usch vad hemsk den var... Men bra...

Nej nu ska jag nog ta mig en tupplur, sen är det disken som gäller!

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0