Among the clouds

Min blick återvänder gång på gång till stjärnan som lyser i mitt jalusitäckta fönster. Tror den fyller Betlehemssstjärnans funktion; leder ej bort, men hem! Hem... Var är det då? Kanske är det just här - i sängen, i mitt rum, i mitt hus, i Österslöv, i Kristianstad, i Skåne, i Sverige. Innan jag fastnar någonstans vill jag iväg. En resa klappad och klar nu till våren, men what about hösten?

Jag söker resekamrat som är sugen på att jobba i Afrika.


G
O
D
N
A
T
T

K
Ä
R
A

D
U


Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0