Darin

Nej jag ska inte skriva ett helt inlägg om Darin, men jag gillar hans låt. Breathing your love tror jag bestämt att den heter. Detta säger jag helt utan att skämmas och ångrar icke mitt uttalande.

På väg upp till Ullared såg jag en lastbil. Jag såg många, men den här var speciell. Den pryddes av namnet Blondie Logistics och jag började ju genast fundera på vad den lasten kunde innehålla. Var det blonda peruker i äkta människohår i tusental eller kanske hårvårdsprodukter för blonda? Fel, fel, fel... Jag kom på vad det var - hela lastutrymmet var troligen fyllt med blonderade, ryska kvinnor.

Väl inne i varuhuset hittade jag inget mindre än en pedometer. Vad tror ni att detta var för något? Jag har inte en aning, men min bästa teori är att apparaten mäter hur pedofilisk man är. Användbar!

Jag kom hem 20.03 tillsammans med mamma och min nya maskot.
Vill gärna ha hjälp med namn till min lilla gosse.
Fann honom på babyavdelningen, dumt tyckte jag.. Varför lägga en sådan myspys till ungar som inte ens ser hans inre skönhet?


Jag funderar på Pink Mama men har ni bättre förslag så hit med dem!

Nu ska jag gå och lägga mig och somna till en av alla filmer jag fick låna av Johan. Eller om jag tiggde mig till dem... Spelar mindre roll det där, jag har dem i mitt förvar i alla fall. Har bara betat av två stycken än... Söndag, bakis o sugen på Shark Tale - ooh gäss!

Sussa sött mina läsare...?!

Kommentarer
Flummandet kommer från: malte

Jag tycker att Snickers är ett namn som passar till allt/alla. Eller Mukade - tusenfoting på japanska (om jag inte fått helt fel för mig). Chiquita också, som jag föreslog tidigare i dag.

Har du provat din present än förresten? Kerstin gick säkert igenom en massa trubbel för att skaffa oss såna! Säg till när du hittat en skyskrapa, jag vill testa min också. :)

2008-12-10 @ 18:34:22
URL: http://yuna.bloggsida.se

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0