Djurliv

Jag vill ha hönans liv. Då menar jag inte livet som vakuumförpackad i frysdisken, utan livet på en pinne. Längtar tills den 21 februari. Idag blev jag erbjuden jobb till den 28 februari. Det var en fröjd att se min teamledares förvånade ansiktsuttryck när jag svarade nej på hennes fråga om det var okej. Hon var så säker på att jag skulle svara ja. De bara räknar med en på det stället. Tror inte att ungdomen gör revolt, men guess what? De får fixa en ny avbytare! Jag ska dock försöka tvinga dem att ge mig sommarjobb där, haha. Inte för att jag tycker det är ett så tillfredsställande yrke, mer för att träffa alla trevliga personligheter man mött där. Finns några rötägg också, men nämn en kvinnodominerande arbetsplats där antalet sådana är obefintligt.

Igår var det som bekant den 1 december. Jag som hade sett fram emot årets färgglada julkalender fick mig ett slag i nyllet när jag insåg hur dålig den var. Inte ett enda avsnitt till ska jag se! Kommer ni ihåg Sunes Jul? Vi har det inspelat här hos Pålssons, det enda problemet är att det sista avsnittet inte fick plats på VHS-bandet. Så efter 17 år har jag fortfarande inte sett upplösningen. Allting bara övergår till myrornas krig när mamman hänger i nätet... Förvirrad!

Nu blir jag störd av min stalker! Sarkasmio... Hihi...

Kommentarer
Flummandet kommer från: maxi

Hihi.. deras ansiktsuttryck skulle man ha sett!



Håller med dig om julkalender, sjukt dålig och förstår INTE hur dom kan visa sånt skit för barnen som helst av allt vill se söta tomtar och snö! Typ sunes jul eller pelle svanslös lr mysierium på greveholm dom som visades när vi var små :D aja mina barn ska alla fall inte få se skit kalender.. utan då ska jag sätta på pelle svanslös lr ngt hihi

2008-12-02 @ 19:04:28
Flummandet kommer från: clemme

men snälla när har julkalendern varit bra? har slutat kolla på den sen evigheter tillbaka och förstår inte att ni fortfarande hoppas varje år att de skulle vara något dugligt skit.

se bara på disney dem har ju totalt skitit ner sig sen den stora tiden då dem hade bra filmer och så vidare. bli inte förvånad och lär dig läxan=)

2008-12-03 @ 00:37:53
URL: http://superguy.blogg.se/
Flummandet kommer från: malte

Var vi bara tre när de sända sunes jul?

2008-12-04 @ 05:31:34
URL: http://yuna.bloggsida.se

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0