Dumma mig

Jag ljög. Naturligtvis. Jag ska bara vara hemma på nyårsafton!

Jag kämpar mot ett beroende just nu. Alldeles riktigt, det är nässprayen igen. Jag har inte ens möjligheten att fuska och ta mig en stänkare i näsan, för alla tre flaskorna är tomma. SNUSTORRA! Sjuk känner jag mig också. Febern är säkerligen ett faktum, Madde-feber alltså... Det vill säga 37,3°C. Jag kokar inombords, mest av ilska över min täppta näsa. Om jag känner efter riktigt noga har jag nog ont i halsen med... Och öronen. Öronen har jag bestämt ont i, faktiskt. Tror jag har snörvlat lite för mycket. Jag är pjallig när jag är förkyld.

Nu ska jag (läs den vandrande sjukdomen) gå och lägga mig. Godnatt nussor!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Erik

aaahhhh..det är ju synd om dig!!! får ta o kyra på dig. jag har en fråga till dig! vill du hjälpa mig med att göra en blogg? pussisar hörs! vill inte komma till mig imon?

festfestfest...kulkulkul!! som vanligt hos mig:)mkt

sprit;)

2008-12-30 @ 21:50:05
Flummandet kommer från: Johan

Gott nytt år Barbie lilla ;o)

2008-12-31 @ 16:39:06
URL: http://bamses.blogg.se/
Flummandet kommer från: maxi

men grina då!! ;) Gott nytt år gumman... hoppas du hade det roligt igår :P Puss

2009-01-01 @ 15:52:12

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0