Ingen nätåtkomst

Ömkar ingen annan får man se till att göra det själv. Stackars mig som har stressat så mycket den här veckan. Som tack fick jag julmat på jobbet. "Det fanns inget vegetariskt alternativ, så du får äta det du kan." Det gör inget, tänkte jag. Det är ju faktiskt bara tre sorters sill, köttbullar, prinskorvar, skinka, gravad lax och Janssons frestelse jag inte kan äta. Att det fanns specialalternativ till våra muslimska medarbetare hör inte till saken. Vegetarianer är inte så viktiga. Våra matvanor är ju ändå bara en fix idé... Haha, låter jag irriterad? Det är jag inte, för jag är så van vid sådant här!

På tal om mobiler (vilken snygg övergång, va?!), så måste jag säga att jag ska ta ett steg i rätt riktning. Den användes flitigt i stan idag. Till vad Johan, till vad? Vad står 107 för? Hihi... Nåja, på lördag finns jag inte, såvida ni inte ringer på hemtelen eller plingar på dörren. Mobilen ska vara avstängd och MSN ska lysa med sitt offlinetillstånd.

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0