Klagomuren

Jag är så sjukt jävla opepp på att jobba imorgon. Jag gillar inte mitt jobb alls just nu, men ändå har jag bestämt mig för att söka sommarjobb där. På fredag är det den 19 december och det betyder att det då bara är 2 månader kvar tills jag slutar på CSK, åtminstone tillfälligt. Det ska bli så oerhört skönt att få slippa stressen, korkade läkare och ignoranta sjuksköterskor. Jag skiter i vem som läser den här bloggen. Om DU, sköterska på CSK, råkade googla dig hit till min blogg så skiter jag fullständigt i det. Jag är sur och irriterad och du är säkert en av dem som ger mig ont i ryggen genom att inte själv plocka upp allt skit du tappar på golvet.

Nu ska jag gå och lägga mig för att sedan vakna upp till OJÄMNA ONSDAGEN. Det är min mardrömsdag, fylld med stress och tråkigheter.

Har jag nämnt att jag behövde klaga av mig?
Tss...

Kommentarer
Flummandet kommer från: malte

Är det den berömda onsdagen i morgon? Jag vet inte varför men onsdagar på jobbet suger nog mest för alla. Okej, kanske lite mer för dig... du kan säga att du har en tid att passa efter jobbet och prioritetsstäda? Så kan du lämna det till Anneli (förutsatt att det är hon som städar) i morgon. Jag är full av bra ideer såhär på morgonkvisten. :)

2008-12-17 @ 05:24:36
URL: http://yuna.bloggsida.se
Flummandet kommer från: Maxi

Tack för julkortet :D och du ska inte lägga ner energi på att gå runt o vara sur! skärp dig ;) nästa gång en sjuksköterska tappar ngt säger du högt att JAG PLOCKAR UPP EFTER DIG!! det gjorde jag en gång på maxi hihi skit vad kärringen gludde... tss

2008-12-17 @ 15:03:03

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0