No fear comes with my new year

Nu händer det saker här. Planeringen har äntligen kommit igång. Lite sent tycker kanske en del av er, med tanke på att nyårsafton är om tre dagar. Jag håller på tidsoptimistens främsta motto; bättre sent än aldrig. Anyway... För min del blir det fest i inget mindre än Balsby. Träffade en gammal bekant som tydligen umgås med vissa av dem jag umgås med. Konstigt att vi aldrig stött på varandra på fester tidigare... Jag blev i alla fall bjuden och kände mig tvungen att tacka ja. Dumt med tanke på att jag inte vill göra något egentligen. Samtidigt kan det vara kul att träffa lite nytt folk. Så nu vet ni var ni hittar mig när saknaden blir för stor. Mamma har köpt skumpa och pappa står just i denna stund och stryker min klänning. Själv ger jag bara order. Det kan i och för sig vara en svår uppgift, bara så ni vet.

Jag är inte lat. Lat är man när man inte ens orkar ta med sig sin egen jacka hem från jobbet. Jag har tre jackor i mitt skåp. Konklusion: Jag är lat.


Kommentarer
Flummandet kommer från: maxi

Oj vad najs :D vem är kompisen som ska ha festen då? Och ska du festa utan dom vanliga?? ojoj tina vad händer :P najs najs hehe puss

2008-12-28 @ 21:25:59

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0