Pink Mama

Om vi blundar för det faktum att en person kom med förslag, så kan jag utan att ljuga säga att ni alla suger på att ge respons - blink blink...

"Härmed döper jag dig till Pink Mama Pålsson."

Har ni sett någon springa rakt mot en dörr (vi snackar full fart) och tro att den är olåst, för att i nästa sekund inse sitt misstag och gå därifrån med en ömmande axel? Det har jag, sjukt underhållande må jag säga!

Ikväll fick jag ett kanonerbjudande som gäller imorgon, fredagen den 12 december. Om jag agerar sällskap på stan imorgon får jag hjälp med städningen så att jag kan sluta en timme tidigare. Vem är så dum så att hon erbjuder sig att hjälpa någon som jobbar på en riktigt grisig avdelning? Matilda... Vem är så smart så att hon tackar ja till erbjudandet med ett stort leende på läpparna? Jag...

Inte för att någon av er skulle bry er, men nu är jag i alla fall förlängd till den 19 februari...

Vidare till min och Johans fototävling - jag tror jag leder... Jag har några byar jag ska finkamma innan snön kommer. Jag ska vinna, jag ska vinna, jag ska VINNA!

Johan, kan vi inte dubbla insatsen? Woo...

Kommentarer
Flummandet kommer från: malte

Vem har sagt att jag tänker hjälpa dig med 6:an? Du har fjorton också, eller hur? Ho ho ho

2008-12-12 @ 05:20:25
URL: http://yuna.bloggsida.se
Flummandet kommer från: maxi

Det var faktiskt RICKARD som bakade sj hemma!! jag jobbade och på jobbet bakade jag lussekatter MEEEEEEEEEED socker.... PI PÅ DIG

2008-12-13 @ 18:28:04

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0