Terapi

Ah, underbart. Min terapi består av saxar, papper, bokstäver, foton, album, klister, pennor, glitter, klistermärken, mallar, stämplar och en jädrans massa annat. Ja, du har gissat rätt - jag gör ett fotoalbum.

Temat är Karneval 2007... Jag vet att jag är lite sent ute, men har du varit snabbare då? Nej, det var väl det jag tänkte. Hihi...

Jag har varit ledig 3 veckor på 1 år och 2 månader. Gissa om jag längtar efter resan. Wooo!!

Lene Marlin - Heaven is a place nearby
, lyssna på den!

Nej, det blir inget läsvärt nu känner jag. Jag blir distraherad av msn-snubbar och musiken. Lika bra att återvända till golvet och lekterapin. Knäcka till ryggen först bara, tss...

Kommentarer

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0