Cloetta - hellre en plätta

Eftersom Bilddagboken inte fungerar som den ska, så får jag helt enkelt berätta om mina dagsupplevelser istället. Cloettas nya Plopp med smak av Tutti Frutti är ingenting som man bör slösa sina pengar på, även om det bara kostar cirka 4,52 kr på Willys! Minnen från barndomens sjukdomar och alla tillhörande flytande mediciner kom tillbaka och gjorde sig påminda hos Mr och Mrs Smaklök när jag stoppade första biten i munnen. Men dum som man är slänger man inte resten av det som var tänkt som en ljuvlig smakupplevelse - nej, man äter ju såklart upp hela och när sista biten krossas av gaddarna är det så illa att man nästan kommer ihåg namnen på dessa forna barnmediciner!

Idag är det tredje och sista dagen i frihet och jag känner att äntligen så har kreativiteten och egergin kommit tillbaka - de är så välkomna att stanna på middag! Har tagit upp skapandet av Bulgarienboken där jag slutade sist; inte många bilder kvar nu. Förhoppningsvis kommer jag bli klar med denna innan nästa tripp dit inleds, hehe...



Tatuering tatuering tatuering...

Kommentarer
Flummandet kommer från: Johan

Tattuering :O

2008-03-17 @ 23:11:19
URL: http://bamses.blogg.se
Flummandet kommer från: madde

ska du tatuera dig? va har jag missat?:s

2008-03-18 @ 14:15:58
URL: http://shavy.blogg.se

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0