Design - ett svårt fall för Dr Turner

Nu har jag suttit här i flertalet timmar för att blinga bloggen lite. Tog väldigt lång tid på grund av att jag egentligen inte har en susning om hur man går tillväga, men efter ha googlat efter lite hjälp så hittade jag det väsentligaste. Alla dessa koder alltså, det var ett helt projekt och än är jag inte klar! Lite av det jag ville ändra kunde jag inte ändra, för vet inte vad som kan se bra ut... Min lilla "Header" till exempel. Den e så vit och tråkig fortfarande, men känner att idétorkan har smugit sig på för längesen. Känner smaken av sand och kaktus i munnen så torrt det är!

Så har ni förslag så tas de tacksamt emot!

Hur mycket jag än vill skriva just nu, så har jag sysslor som väntar. Den stora diskhögen i köket ropar på mig och jag svarar snällt, med inslag av irritation i min röst, att de ska ta det lugnt... "Husmor är på väg!"

Jag återkommer säkerligen senare ikväll.

Shubre shubre sålänge!



image7

Bloggen är blingad

Kommentarer
Flummandet kommer från: clemme

byt tapet för guds skull:S
sen kan du ha grön headline mörkgrön

2008-03-19 @ 20:45:59
URL: http://stekarbloggen.blogspot.com
Flummandet kommer från: Johan

Design.. Hmm.. En bild på mig ;o) Blir perfa, haha!

Är det alltid du som åker på att diska??
Tss!

2008-03-19 @ 23:23:36
URL: http://bamses.blogg.se
Flummandet kommer från: Maxi

Duu blingen är från MIG tacksam om det står under ;) haha

2008-03-20 @ 17:53:10

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0