"Gud finns i allt"

Ännu en dag på det ökända CSK är över. Tänkte ju egentligen skriva ett inlägg om patienter, gudstro, mindre under, sjukdomar, återigen gudstro och hur jag teg om mina ateistiska åsikter i respekt för den sjuka kristna. Men så slog det mig att jag kan ju inte berätta detta i fulltext på grund av denna jädrans tystnadsplikten. Inte för att vi ska snacka skit om tystnadsplikten och sådana nyttigheter, men ibland går det till överdrift!


Har även frågat experten inom området "skadade handleder" var man får tag i handledsskydd. Så nu vet jag vart jag ska bege mig inom snar framtid! Så går det när man moppar på fel sätt; handlederna blir som en 87-årig kärrings, hehe...


På tisdag är det Ullared som gäller. Får se om man har några lappar att spendera där uppe i norr. Ska cruisa dit i päronens nya auto! Ska bli mycket spännande - kanske låter mamman mig provköra den på en tom parkering också, haha!


Nej, nu väntar disken som vanligt... Sannerligen ett evighetsjobb det där!


Kommentarer
Flummandet kommer från: sven

haha ny bil, tina o ullared:P kör då rakt o inte några krussiduller åt vänster som inte ens finns på kartan:P o du häng ej på kundvagnen, tänk på den ömmande magen sist=)

2008-03-26 @ 09:25:32
URL: http://shavy.blogg.se

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0