Kameler

Vad är det kamelerna har i pucklarna? Ingenting eller?

Då var det kväller igen... Mörkt och underbart! Har precis tittat på Greys och hört Madde utbrista i ett "Helvete, allting hamnar ju i duttarna!"...

Imorgon är det jobb och storhandling som gäller, har äntligen hittat en paj som matchar våra önskemål inför helgen! (Ingen svamp...)

Kan ju berätta för Gåsen att det tog mig cirka tre timmar innan jag insåg att det var din egen blogg du beskrev i kommentaren - haha, bättre sent än aldrig, rajt?!

Sen var det ju det här med ostlöpe... Det är tydligen så att man mördar små kalvisar, tar lite mage från dem och stoppar in det i den stora, mörka ostproduktionen. Detta har jag ovetande gått och proppat mig full med under mina dryga 5 år som vegetarian. Egentligen behöver man inte enzymerna från kalvarnas magar, det finns vegetariska alternativ. Men till den oförstående Tinas stora besvikelse så väljer de flesta osttillverkarna det animaliska alternativet... Såklart... Dock finns det ett fåtal (i jämförelse med antalet ostsorter) vegetariska ostar, en av dem är Euroshoppers Brieost - varumärket med utmärkt kvalitet, haha...

Sussa sött!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Johan

Fattade inte mkt av det du skrev.. Men lägger till en sak.. Camle-toe ;o)

2008-03-19 @ 23:20:22
URL: http://bamses.blogg.se
Flummandet kommer från: Maxi

kameler har faktiskt vätska i sina pucklar så att dem klara av att leva i öken i flera dagar.. såå =) bra att du hittade ngt recept utan svamp i paj =) maxi nöjd haha

2008-03-20 @ 17:50:08
Flummandet kommer från: Johan

Camel-toe! Nöjd?? ;o)

2008-03-23 @ 13:25:46
URL: http://bamses.blogg.se

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0