Middag

Påskafton igår och vi skulle ha lite gäster (usch så vuxet det låter). Madde lät mig vara med och pyssla i köket - jag fick till och med hjälpa till med maten. Och tro det eller ej, men INGA utbrott! Sen pimpade jag en vas med fjädrar på Maddes begäran, städade lite och dukade.

Gästerna kom, de godkände maten men påstod att det inte skulle skada med lite kött i pajen. Pfft... Sedan fylldes kvällen med mer mat, efterrätt, Listerine-tävling och tändstickslekar med nya regler!

Bilder kommer senare idag, men tyvärr fångade vi inte Erik på bild när han lekte levande fontän!

Nu ska jag till Kosselandet och träffa mor, far och syster.

Bis später!

Kommentarer
Flummandet kommer från: Victoria

Ha en trevlig dag! 8)

2008-03-23 @ 13:58:15
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Flummandet kommer från: Maxi

Ett STORT TACK för den fina maten och efterrätten =) hoppas på att bli bjuden fler gånger haha puss

2008-03-23 @ 20:26:00

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0