Myrans liv

Efter att ha separerat med sambon, så var man ju så illa tvungen att skaffa sig en egen liten pysselhörna... Det ni läser här kommer inte alltid hänga ihop, men det ska väl inte va några problem?! Tror nog att ni alla har MVG i Flummeri A. Då börjar vi!

Hade en dröm inatt. Kan väl inte kalla det för en mardröm, men ändå; jag åt kaviar... Hela yrkeskarriären som vegetarian försvann ner i mörkret av besvikelse, hehe...

Sen har vi det här eviga tjatandet om kor, haha. Enligt mig kan alltså en ko vara både en pojkko och en flickko, medan en kossa är en flickko och en tjur en pojkko. Tyvärr har jag inte funnit en enda som delar denna åsikt med mig, trots att jag har tagit upp diskussionen såväl på jobbet som hemma på familjemiddagar och på fester! Men jag tvivlar inte på att det finns någon där ute som fungerar likadant i tankesättet om kor som mig. Och den dagen min uppfattning stärks av ytterligare en individ, ja då jävlar, hahaha!!

Nu ska jag reda ut passioner med Johan.

Godnatt, vi ses på CSK!!

Kommentarer
Flummandet kommer från: clemme

fyfan ja du får leta bra länge för hitta någon som gillar att prata om kor på de sättet. sen dröjer de ännu längre innan du hittar någon som delar sin synsätt med dig=)

2008-03-13 @ 16:58:43
URL: http://stekarbloggen.blogspot.com
Flummandet kommer från: Maxi

det var ett evigt tjat om dina kor... ge upp bara okiii du kommer aldrig få svar på den frågan hehe!! Ingen som orkar bryr sig... ;) men ja fin blogg men lite finare kan du hehe puss

2008-03-13 @ 17:21:53
Flummandet kommer från: Jennie

En "pojkko" kan även kallas "stut" vilket är en ungtjur. Därför tycker jag det är liiite taskit om pojkarna ska få ha tre namn...tycker inte du det :P?

2008-03-13 @ 17:34:45

Ojoj, så du tänker kommentera? Man tackar, hihi...

Skriv ditt namn heting:
Vill du bli ihågkommen här hos Tina?

E-postadress (Ta det lugnt, den kommer inte synas):

Bloggar du? Skriv in adressen i så fall, så att jag kan läsa om dina äventyr!

Vad har du för grodor i käften som är redo att hoppa ut?

Trackback
RSS 2.0